but I want you when I need you; every single night and day

 
Halloj sådär... klockan 11 på kvällen eller natten eller mitt på dan för er som flippat dygnet haha. Jag har varit sämsta bloggaren hela veckan typ?? Och kanske förra veckan också?? Har massor av bilder i i mobilen jag tagit till bloggen men sen så har det legat "för länge" och så blir det inte av. Plus att jag annars bara sovit och jobbat typ? Och ätit chips och sett på serier?? Förutom en Ben&Jerry dejt med Jossan från jobbet och gårdagens batman and chill så är det ungefär allt jag gjort. Pendlar life haha. Idag har inte varit så mycket annorlunda förutom att jag tog bussen hem till Örsa och var ute i stallet! Annars i veckan har hovslagaren varit där på min dag och mamma tog måndagen också så blev en väldigt stall-fri vecka. Idag var jag där och pussade på ponnyn iallafall! Däremot är allt fruset och isigt, samt att Amigo var lite på tårna för att det blåste. Käkade hos mamma & pappa (skriver hemma hela tiden haha vafan) innan jag drog hem (där jag faktiskt bor haha) för att ta ett bubbelbad och hjälpa mamma fixa med en film hon ska visa på en kompis 50 års fest. Kan jämföra det med att ha grupparbeten i skolan, typ den där gången jag gav en klasskompis i uppgift att fixa o-upphovsrättat ljud att ha med i våran video och han skickade mig en låt - thrift shop. Dvs man borde få hjälp men man gör allt själv hahahah! Närå, tror att den blev rätt bra iallafall. Får väl se imorgon, blev sjukt trött på slutet och började spåra med redigeringen. Nu är det dags för mig att sova innan jag vänder på dygnet?? Fast lär nog göra det ändå denna vecka eftersom att jag stänger alla dagar utom tisdag sååååå någon som hörde serier och te??? yeyy??

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Alltså dör lite varje gång jag ser bilder på din häst. Såååå fin!

2017-01-28 @ 00:24:18
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0