but when we; we move on. we won't remember you

 
Halloj! Jag lär sova när detta kommer ut, hoppas jag iallafall. Har planerat en ordentlig sovmorgon, hur skönt?? Ska ju hosta födelsedags fest ikväll så ska fan vara utvilad och ta vara på min beauty sleep. Ah inte för att jag har någon, mitt ansikte har en identitetskris. Men iallafall haha! Igår så stängde jag på jobbet och var hemma runt halv tio. Käkade snabbt och drog vidare till Cappe & Emme för att dricka lite vin! De skulle ut men eftersom att jag behöver typ sova, duscha, tvätta håret och dra i mig tre redbull för att komma in i "utgång" läge så joinade jag bara förhänget med massa skitsnack, skratt och vin. Sjukt ändå att vi alla här bor så nära, tog mig två minuter att gå dit?? Bästa med uppsala flytten ju. Nej men så när de drog ut så drog jag hem, skrev detta inlägg, poppade popcorn och såg säsongsavslutningen på Sweet/Vicious och 3B-säsongspremiären på How To Get Away With Murder. Godkänd fredag. Today - yey it's party day!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0