I call for calm but the storm comes first

 
Helloj! Idag har jag haft världens segaste dag och det har varit så himla skönt. Jag har inte haft något jag behövt göra och det har jag inte heller gjort haha. Hemma måste jag ju oftast ändå till stallet de dagarna jag är hel-ledig men idag hade jag inte ens behövt lämna sängen om jag inte ville. Jag har käkat frukost i sängen, sett sista avsnitten av Buffys sista säsong, hängt på youtube och varit ute en sväng och fotat eftersom att jag hade förhoppningar på en fin solnedgång. Mötte upp Elin så att vi skulle ha utsikt över uppsala men innan solen han få himlen rosa så kom alla koln från höger och förstörde. Jaja, lite nya bilder fick en iallafall. Annars så har jag inte gjort så mycket hela helgen vilket var skönt det med. Var i stallet igår och red ut med Susanne och Jonas och på kvällen så kom the old Örsa crew (haha) över ett tag. Imorgon är det dags för en ny vecka, känner mig redo och utvilad. Skönt med tanke på att förra veckan var ??? sjukt seg/trött/slut. Nu ska jag käka chips och dipp och kolla ikapp på Grimms två nya avsnitt. OCH JAG HAR RÅKAT KÖPA SALT OCH VINÄGERCHIPS??? Hade för mig att jag tog en påse havssalt men tydligen inte. Haha livet, tur att jag faktiskt gillar vinäger men eventuellt inte med dipp då. Måste alltså alltid ha back-up chips hemme in case of emergency. Hoppas ni har en mysig söndag med bättre chips-val haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så härliga bilder :)

2017-01-15 @ 21:20:59
URL: http://www.devote.se/iidajohansson
Postat av: Boel

Härliga bilder och låter som en mysig helg :D

2017-01-15 @ 22:02:31
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: my

Så härliga bilder :D

2017-01-16 @ 13:03:13
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

I'm awsome -> I'm awEsome
Du behöver en till bokstav :)

2017-01-16 @ 16:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0