when you see a ghost pf someone that you used to know you understand what it is that you had

 
Idag började dagen på IKEA då mamma skrev och sa de skulle köpa soffa och äta sushi efter. Well count me in!! Behövde ändå köpa kaffe-koppar och en jäkla innekudde till mitt palm-fodral som jag fick av poyo för ett år sedan typ haha. Annars så är det min lediga torsdag och jag har planer att handla på Willys och gå på bio sen på kvällen. Star Wars here we go! Nej men måste ta tag i livet och gå till Willys nu, ska annars spika upp lite bokstäver på min vägg (haha önska mig lycka till) samt ta ett bad. Har längtat sedan igår, hade varit så skönt då. Enda jobbiga med att bo i lägenhet - kan inte bada eller tvätta/köra diskmaskinen när man vill haha. Nej let's go to Willys. Ska göra pulled-vego ikväll i tacos version och köpa någon ny salami till mina kanel-knäcke mackor hehe. 

Kommentarer
Postat av: Celine

Åh men sushi!

2017-01-19 @ 17:34:09
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0