you've got your leather on and got me falling; shoes with red soles, you're taking me home

 
Glömde tidsinställa något igår, åkte hem till Anna och åt tårta samt drack en kopp té istället haha. Vaknade relativt tidigt, käkade frukost (har hittat vegetariskt salami på willys som faktiskt är god på mackan!! Kan ta bild och tipsa nästa gång jag köper den) och tog ett bad. Behövde verkligen tvätta håret haha. Sminkade mig och spelade in en vlog och drog till Anna strax innan 12 och hängde där. Sedan blev det jobbet, hem (fick skjuts av Jossan och hennes mamma som skulle in till uppsala, bästa!!) och käka en glammig skål med soppa och pasta. Gillar bilden på soppan bredvid en selfie som faktiskt inte ser ut som trash haha. Nej så det är väl det som har hänt. Är väldigt en lugn start på veckan. Sovit massor och är redo för jobb!!!! Kan vi väl säga hahahahah, släpade mig upp ur sängen efter min barocka brusis för att få i mig lite koffein. Någon här som dricker dem?? Hittade dem på jobbet och tänkte att de var värda en chans tillsammans med en burk järn-tabletter. Har ju varit så sjukt trött på senaste ju som jag skrev förut. Kan komma tillbaka med en recension om dem hjälper haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0