but everytime you come around I feel more alive than ever

- sommarkvällar när de är som bäst! -
 
Lite pixliga bilder på "min helg" tänkte jag säga haha! Vafan det är ju bara lördag. Nej men en sangriakväll, en burgare, drink och komma hem klockan fyra kväll och sedan igår satt jag med dessa två på balkongen och drack lite vin och kanske en drink på det. Bra start på helgen. Idag blir det lugnt, ska till stallet strax och ikväll ska jag käka med tjejerna samt koppla in min dator till TV:n och kolla på MASSOR (vill skriva alla men let's face it då kommer vi sitta här till nästa helg) av mina bilder!! Knäpper ju så sjukt mycket bilder så det kan bli kul. Och självklart kan det ju bli ett glas vin till det. Heh. Borde gå på rehab, semester-feelingen tar aldrig slut. Annars så är livet bra, har hängt mycket med människor jag tycker om, har en tre lediga helger på rad att se fram emot och imorgon får jag nog sällskap till stallet så då ska jag nog rida! Enda jag kan klaga på är att ryggen är totalt fuuucked efter i torsdags. Vet inte vad jag har gjort, antagligen för att jag inte cyklade på min cykel hem, men alltså ??? Har så ont. Men men, ska ta en voltaren och röra mig till stallet nu. Ska eventuellt löslongera så isåfall får jag ju röra mig lite, hoppas att det släpper. Hoppas ni får en supermysig lördag cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0