like the moon we borrow our light. I am nothing but a shadow in the night.

 
Om någon undrar varför jag ser helt röjd ut på jobbet så är det för jag fortsätter rulla hem mitt i natten. I onsdags drog jag ju iväg på spontankväll med sangria och igår drog vi ut för att äta burgare och kanske ta något glas. Jo tjena haha! Jag, Ronja, Anti, Peter och Andreas drog ju hem när personalen på terassen sa åt oss att de stängde... Som tur var så öppnar jag ju inte idag. Börjar ju dock nu vid 11, vilket Andreas stod och skrattade åt när vi drog, jäkla semester-lirare. "Fyfan jag ska ju upp snart!! Haha okej nejdå" "Men du börjar ju 11? Då ska du ju typ upp snart haha! Om 8 timmar haha!! NEJ OM 8 TIMMAR SKA DU VARA DÄR, OM 7 OCH EN HALV MÅSTE DU ÅKA HAHAHA" :). Haha men det är ju sommar, min ursäkt till allt. Var väl inte så glad på den ursäkten imorse när jag vaknade efter fyra timmar och hinkade samarin. Men vad kan gå fel när man både får burgare, massor av drinkar, DUBBEL-VINST I SCHUFFLEBOARD (!!) och umgås dessa legender?? 

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Låter som en grymt rolig kväll :*

2017-07-28 @ 14:56:16
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Louise

Vilka härliga bilder
😊

2017-07-28 @ 23:11:38
URL: http://nouw.com/louiseelinore
Postat av: Louise

Vilka härliga bilder
😊

2017-07-28 @ 23:11:40
URL: http://nouw.com/louiseelinore

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0