tell me it's okay to be happy because I'm happy now

Kommer hem från spanien 04 på morgonen & ska förbereda mig för att jobba igen: drink-kväll & efterfest på fredagen, åka till stockholm för att fira fredrik, käka tacos och klappa på chinchillor på lördagen och igår blev min lugna kväll i sängen med orphan black omstyrd till spelkväll hos Ronja och Anti. Om jag är glad att jag börjar klockan 15 idag. Om jag har ångest för att ställa om dygnet på en dag sedan till imorgon då jag ska öppna och inte sovit innan 02 eller gått upp innan 10 på tre veckor. Men men, nu är semestern slut. Tragiskt. Har ju dock gjort massor av roligt så den är ju spenderad väl men ändå. Vore jag rik skulle jag nog lätt kunna vara ledig jämt, vadå bli uttråkad?? I was born for this haha. Nej okej, men lite så känner jag nu.

Kommentarer
Postat av: Julia Svensson

Åh så fina bilder!

2017-07-24 @ 11:52:28
URL: http://juliasvenssons.se
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Det spelet, my god vad roligt och utflippat! ♡ Vi spelar ofta det när vi har fest. Kram

2017-07-24 @ 22:01:21
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0