and you'll say that you don't want to see the sun anymore

 
Godmorgon! Ah typ. Okej klockan han bli halv elva innan jag satte mig ner för att skriva här. Jaja, iallafall. Ska strax dra på ett ansikte och sedan passa på att dra iväg till Gränby för att shoppa lite, passar på när jag har bilen. Behöver verkligen nya jeans och har tänkt plocka på mig ett par shorts jag bestämt mig för samt nya hörlurar. Lär köpa på mig någon kopress att täcka mitt skrapsår med då även mina plåster på "rulle" är för små. Måste ha något över när jag jobbar annars kommer mina jeans skava upp skiten igen. Men efter det ska jag dra iväg till stallet, bilderna ovan är ifrån lördagen! Har några fler som kommer upp senare, blev lite mys och longering på banan i stormen haha. Hatar att longera på lina när det blåser, håret och linar är fan all over the place. Men idag ska nog skritta ut en sväng så det blir mysigt! Annars är livet rätt lugnt nu (i skillnad mot helgen haha), ska ha lite myskväll på onsdag men annars är det bara nedräkning till semester!! Sista jobbveckan, here we go! Typ 10 dagar till Spanien också, alltså jag är så redo?? 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ååååh så fin pålle!! :D

2017-06-26 @ 12:09:51
URL: http://jlandgrens.se
Postat av: Amanda

Så kul med shopping <3

2017-06-26 @ 13:10:21
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: MoaKandelin

Vad fina bilder :)

2017-06-26 @ 15:48:59
URL: http://moakandelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0