I'll make the journey down the hall back to my room.

 
Halloj hörrni, jag har återuppstått. Tror jag iallafall, men mår iallafall mycket bättre idag. Var på behandling hos kiropraktorn igår och han knäcke till nacken och ryggen samt gav akupunktur i nacken och bakhuvudet. Var lagom seg när jag kom hem efteråt så låg i sängen nästan hela eftermiddagen och kvällen. Kollade på serier och halvsov med vetekudden - inte så intressant dag haha. Idag har varit lite liknande förutom att jag försökt städa lite, tvätta och tagit ett långt bad. Förutom att varit i stallet och fotat i tisdagskväll så har jag nästan bara varit på jobbet eller sovit. På riktigt, vet inte hur det är möjligt att ha sovit så mycket men har varit så trött. Tror att det är för att huvudet fått anstränga sig extra för att ta in allting i och med yrseln. Men idag så bor jag mycket bättre minus ont i ryggen samt lite svullnad i nacken. Vetekudden är en räddare i nöden haha. Men hoppas allt ska ha släppt mer till imorgon då det blir jobb igen och sedan i helgen ska vi på familje-weekend i stockholm.

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så himla härligt!! :)

sv: Tack :D

2017-06-08 @ 15:57:38
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Netti Starby

Usch vad jobbigt och hoppas att det går över till imorgon! Kramis

2017-06-08 @ 18:05:59
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0