making friends with all the unfamiliar creatures

 
Kan man ha haft en lugnare vecka än mig?? Jag har jobbat typ tre dagar, jag har sovit lika mycket som jag varit vaken (på riktigt haha, nästan så) och det enda jag gjort är typ att se wonder woman. Men har ju också varit "sjuk" eller vad man ska kalla det, så kommer kanske undan med det. Men mår ju faktiskt rätt mycket bättre nu! Så vad ska jag göra i helgen?? Jo jag ska ligga i sängen och se på Orange Is The New Black som droppat - därav frånvaro. Okej nejdå jag ska faktiskt spendera helgen i stockholm. Pappa fick ju en vinprovning i födelsedags present så idag ska vi iväg på det samt middag och övernattning i stockholm med familjen. Ska bli mysigt! Men ni andra är välkomna till att binga OITNB och så hoppas jag att ni också har en trevlig helg haha! 

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Åh vilka härliga bilder!!

Svar: tack :D
Josäfin

2017-06-10 @ 11:02:45
URL: http://nouw.com/tuvabjornwall
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Ibland är det skönt att inte göra så mycket också. Trevlig helg! Kram

2017-06-10 @ 16:41:53
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0