22 is like the worst idea that I've ever had

don't waste my time - hämta mera champagne!! dvs jag när jag rullade in efter kaos-dag på jobbet haha. midsommar here we go!!
 andreas och ronja var såhääär glada när de vann i beerpong.
 glittervin och skål!
 vi var söta och sedan ramlade jag och skrapade sönder mitt knä. snygga skor tho
 det började regna men vad fan gjorde det när vi kunde förflytta oss till verandan!
 det blev dag två och jag skulle till jobbet. Sedan blev det bakis-häng med Amigo och fest hos Andreas haha.
 anti var i hög-form och vi drack jordgubbsvin.
 när andreas får höra att vi tydligen ska ut haha
 
-`' OCH DÄR HAR VI MIN MIDSOMMAR. NÄR NI LÄSER DETTA ÄR JAG INNE PÅ BAKIS-ÖPPNING NUMMER TRE PÅ JOBBET. RIP ME. '´-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser ut som om du har haft det så kul!! Och älskar sista citatet

2017-06-25 @ 13:11:27
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: sarah

fina bilder =)

2017-06-25 @ 20:24:27
URL: http://www.klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0