you’re so strong; the world can't keep us down

 

Om jag inte hette Josefin skulle jag heta: 

Ja alltså, är detta vad jag skulle vilja heta eller vad jag skulle kunnat heta?? Alltså jag vet inte vad jag skulle vilja heta om inte Josäfin. Jag vet faktiskt inte det andra heller haha, men skulle jag blivit en kille skulle jag ha hetat Jesper. What?? Känner mig inte som en Jesper alltså. Vet fan inte vad jag skulle vilja heta som kille heller haha. En oklar början på denna lista. 

 

Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag: 

Oj, "jag vet inte" haha. Nej men alltså Holland Roden får man väl nästan säga, hon är ju världens bae. 

 

Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag: 

Antagligen vara för lat för att spela haha. Nej men kan ju inte sjunga så skulle inte spela själv eller inför folk och är för oengagerad för att joina ett band. Cred till alla som pallar dock, är ju underbart med folk som faktiskt är musikaliska! 


Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: 

Neeej vad svårt!! Men alltså Panic At The Discos senaste album lyssnar jag fortfarande sönder på utan tröttna så dem får det väl kanske bli. 

 

 

Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag: 

Skapa ett i varje färg som finns?? Nej men va?? Så skulle jag... ha på mig det? Eller? Förstår inte frågan haha

 

Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag:  

Åh stundenten kanske!! Skulle halvt dö för att få åka flak och bara fira med min underbara klass igen. Var så länge sedan jag träffade så många av dem. Och ah andra träffar man minst en gång i veckan och så bor de rakt över gatan haha. Nej men den dagen var underbar, andra dagar är väl vår utekväll i London (LÄNK TILL VIDEO HÄR) för den var episk eller kanske köra om Felix sommarfest 2015 minus att jag ska jobba dagen efter och kör haha! 

 

Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag:  

Jag har inte så mycket faktiskt, men först och främst: min rygg!! För att den är så sjukt fucked-up, sne och krånglig. Den suger verkligen. Sedan? Vettefan men höfterna så att de inte är så "deformerade" haha, de har blivit så skeva efter min korsett behandling. Något jag inte tror någon annan än jag stör sig på egentligen men har själv väldiga komplex för det. Sedan vet jag kanske inte? Go with the flow och säga låren bc vad har hänt sedan jag "slutade" rida?? De har blivit så himla slappa sedan jag inte längre tränar lika mycket med Amigo (av så många anledningar osv tyvärr, ni som följt ett tag ni vet). Gör mig väl inget om de är stora men vafan de kan väl vara lite muskler iaf haha! 

 

Om jag skulle byta jobb imorgon skulle jag: 

Jobba på systembolaget!! Hahaha det är på riktigt vad jag säger på folk som frågar "vad ska du göra sen då" (typ "när du växer upp haha" :) för man kan ju inte jobba på ica resten av livet!!) och det bästa som finns är att se när folk tror att jag skämtar till att fatta att jag är seriös. Men på riktigt, systembolaget lär vara ett så nice jobb! Bra öppetider att jobba (dålig OB ja visst men ni fattar) och stängt de flesta röda dagar - yey! Plus inga rabatter kunder kan klaga på, inga barn familjer och man får lära sig om vin. 

 

 

Om jag hade en superkraft skulle det vara: 

Skulle lätt vilja läsa tankar, har alltid varit min favorit kraft. Annars typ att kunna flyga eller kunna kontrollera vädret - hur praktiskt ändå?? 

 

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: 

Om inte Uppsala så kanske Göteborg?? Gillar ju Stockholm också men skulle nog hellre bo i Göteborg, så trevlig stad.

 

Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av veckan skulle jag: 

Alltså älskar all sorts pasta eller sallader men om man inte får variera maträtten (dvs olika sallader eller pasta) så kanske man ska vara lite o-orginell och säga tacos, hehe. Fast vet inte om jag skulle det egentligen? Eller jo, har fan fått tillabaka kärleken till tacos. 

 

Om livet tog slut på söndag skulle jag: 

Oj, vad trist. Är ju ändå söndag idag och bara två timmar kvar?? Hinner inte ens se klart orange is the new black?? Men om vi tar det till nästa söndag så skulle jag lätt ba boka världens resa med alla vännerna tills typ lördag och sedan ha myskväll med familjen på söndagen. Ja så får det väl bli! 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe ja de kanske de är, skulle va lite roligt om de var så😂

2017-06-12 @ 08:25:41
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Matilda Berlin

Guu så kul att läsa!! =)

2017-06-12 @ 08:42:22
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: jessy

Så fina bilder!!

2017-06-12 @ 09:32:32
URL: http://nouw.com/jessygunnarsson
Postat av: Bella

Så kul att läsa!

2017-06-12 @ 12:05:13
URL: http://nouw.com/bellss
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack!
Kul att du gi8llar bilderna.
Göteborg är bara att rekommendera :-)

2017-06-12 @ 13:31:14
URL: http://madelein.se/
Postat av: My

Haha som mina föräldrar sa ifall jag skulle bli en kille. (min brorsa heter kim) så ifall jag hade blivit en kille hade jag fått heta kimmy ;) Så en kim och en kimmy hahah vackert!

2017-06-12 @ 16:42:58
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Bokstund

Rolig lista! Systembolaget verkar vara en härlig arbetsplats ja, varför har jag inte tänkt på det förut? Hehe 😊

2017-06-12 @ 17:20:23
URL: http://bokstund.wordpress.com
Postat av: Amanda

Himla fina bilder<3

2017-06-12 @ 18:30:45
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Johanna Utterberg

Åh, superkul med en lista och att få läsa dina svar! :)

2017-06-12 @ 19:12:51
URL: http://johannautterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0