all those dirty words that you said, did you mean it?

 
Oj, hallå där. Klockan han bli efter tre innan jag satte mig vid datorn. Men vafan, sa ju när jag gick och la mig att jag skulle sova i tre dagar så detta är väl ett framsteg. Inte för att jag sovit till tre då haha, men har tagit en såå skön sovmogon. Har sedna käka quesadillas i sängen och kollat på Marvels Iron Fist (är på avsnitt 11 nu) och sedan har tag tagit ett sjukt långt bad. Har även städat lite och bara tagit det lugnt. Behövdes efter dessa två dagar innan, var helt död igår efter torsdagens spelning. Åhh kan dock leva på den kvällen så länge. Damn alltså. Men shiet vad sjukt trött och röjd jag var igår. Men när Anna frågar om jag vill följa med kvällsvisningen av the beauty and the beast så är jag ju inte den som är den haha. Men jag måste nog säga att jag gillade den. Väldigt mycket bara remake av den tecknade versionen men även lite nytt. Massor av sång (kanske liiite för mycket för min smak haha) och kanske lite too much av allt men why the fuck not liksom?? Haha. Nä men det var en värd spenderad fredagkväll. Sen kom jag hem och typ däckade i sängen och sov till 11 idag. Så jag ska redigera lite bilder, chilla, sminka mig lite och ikväll ska jag till Ronja & Anti för att dricka vin. En sådan där lagom chill lördag helt enkelt, yey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0