and I'm watching you from a room with a view

 
Måndag morgon och jag är så trött fortfarande. Har haft en stallfri dag och inte mycket har blivit gjort. Tog sovmorgon eftersom att jag inte sovit mycket i helgen och vill ladda upp för denna vecka som innehåller fem dagar jobb, en konsert och ledig helg. Taggad!! Har ötit frukost, druckit massor av te, redigerat bilder samt pausat gilmore girls för att kolla igenom Netflix & Marvels Iron Fist. Är på avsnitt fyra och gillar den än så länge. Hatar dock stressen men Netflix-serier och att de droppar hela säsongen på en gång. Vill inte se spoilers överallt?? Ska också fixa en ny header någon dag. Officiellt lämna vintern liksom, har så många fina bilder som Alex fotade i lördags!! Så ni kommer få massor av bilder nu iallafall hehe. Men nu blir det strax jobb och ikväll ska jag hämta mamma & pappa från flygplatsen. Så spännande är min måndag haha. Men till mitt försvar så snö/regnar det. Då får man väl ta sovmorgon, se serier och dricka te?? 

Kommentarer
Postat av: My

Såå fina :D

2017-03-21 @ 10:23:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0