if it hurts this much, then it must be love. and it's a lottery, I can't wait to draw your name.

 
Lite bilder från igår och idag. En visit till Amigo (och de andra nötterna haha) och en shoppingtur från dagen som resluterade i en ny cykel!! HUR SNYGG ÄR DEN INTE?? Hittade en färgglad cykel och ba - den blir det. Eller ah det stod mellan denna och en annan blå cykel men denna hade stadigare styre så mamma och jag tyckte att den kändes säkrare haha. Jag och mitt urkassa balanssinne. Dessutom var denna ju snyggare haha.. Kom även hem med en ljusslinga med ananaser och margarita glas med kaktusar - de två sakerna jag verkligen inte behöver mer av haha! Hela min lägenhet är bara ananaser och kaktusar. Blev även lite kläder från lager 157 och en ryggsäck samt lunch på gränby med Anna, Thea, Ronja och mamma. Vi hade även myskväll hos Ronja igår kväll. Sushi plus fyra övertrötta tjejer - bra kombo för en sen onsdagkväll. Ikväll blir det lugnare, har gjort en pasta på scampi och ska ta ett långt bad. Ska avslutas med serier och jordgubbar - sen är jag redo för två 9.30 timmar pass fredag och lördag!! Eller ah kan vi låtsas, fråga mig igen imorgon hur jag känner inför det påståendet. 

Kommentarer
Postat av: Jossan

ÅH! Var hittade du ananas-ljusslingan!? *kär*

Svar: Den är ifrån lagerhouse!! :D
Josäfin

2017-03-30 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0