if one drink can make tonight slip my mind, then I should drink up so I can forget that I haven't lived my life

Halloj hörrni! Idag (dvs igår haha, kommer tidsinställa detta till onsdag heh) har jag jobbat, ätit lunch hos mormor, ätit tacos med Poyo, tvingat Poyo färga mitt hår, åkt hem från Poyo med färgen fortfarande kvar i håret invirat i plastfolie, sprungit från bilen (okej inte sprungit såklart men gick rätt snabbt) för att ingen skulle se mig skydda jackan från hårfärg genom att ha en systemkasse på huvudet och som pricken över i:et har jag blivit förkyld. Ahh what a day. Nej men började ha ont i halsen i slutet på måndagen och vaknade med ont i halsen idag också. Sedan så hängde såklart snorig näsa, rinnande ögon och ett segt huvud med. Nice. Ingen feber än dock, kommer väl imorgon haha. Så ska lägga mig rätt i tid iallafall, ska upp till hovslagaren imorgon och sedan ska Amigo få gå på promenad. Kanske ska ta med kameran och vlogga!! Var ett tag sedan han fick vara med. Tänkte precis skriva och fråga om ni ville ha en Amigo-vlog men kom på att detta skulle tidsinställas så kommer ändå vara försent - ni får helt enkelt vänta och se vad som händer! Den som lever får se, och förhoppningsvis så överlever jag även denna onsdag innan jag har ledigt på torsdag. Och det var väl det enda roliga jag hade att uppdatera om, nu: godnatt! (eller för er - godmorgon!)

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vilka härliga bilder & härligt att få färga håret hos en kompis. Aldrig fel hihi :D

Sv; ja, det kan jag förstå. Pannkakor är så grymt gott :D

2017-03-15 @ 11:02:19
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0