the defenders.

• Luke Cage: is invulnerable • Danny Rand: has the power of the Iron Fist •
• Jessica Jones: has super strength • Matthew Murdock: has two sticks and determination •
 
Okej så hur taggade är vi på Marvel & Netflix The Defenders?? Den kommer släppas "mid-summer" detta år!! Jag är iallafall super taggad, tror det kan bli så jäkla bra. Är riktigt taggad på att se dem alla i samma serie, är däremot lite bitter att vi bara fick 8 avsnitt istället för de vanliga 13. Men I take what I can get. Dessutom är ju casten helt amazing? Ni kan checka in cast-listen HÄR om ni vill men det är typ de flesta man skulle vilja ha med från vardera serier. Jag är mest taggad för att se Jessica Jones på skärmen igen, har väntat i evigheter på säsong två ju?? Tycker att den är solklart bäst av alla fyra (fem?). De flesta verkar fortfarande tycka att Daredevil är den bästa men personligen gillade jag den minst, vet inte varför?? Tror att jag fastnat minst för karaktärerna i den bara, eller kanske att säsong ett inte riktigt har någon genomgående plot utan bara en liten röd tråd? Luke Cage var bra men liite seg. Däremot gillade jag alla karaktärerna där (so much Claire Temple) så det gjorde inte så mycket. Iron Fist var väldigt enjoyable men kanske inte top notch på kvalitén. Men vad jag hoppas på mest är en riktigt bra skurk i denna. Frisk var ju faktiskt så bra och Kilgrave är ju typ den bästa marvel villain sedan Loki. Antar att The Hand kommer vara the main focus men hoppas ändå på en ritkigt bra villain bakom det hela. Hur taggade är ni och vilken av de fristående serierna gillar ni bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0