then you should drink up so you can convince yourself that I'm cute

årets crew som tog sig till finalen av årets mello-kvällar!
jag och elin doppade glasen i nutella och strössel i äkta mello-anda.
 det fanns tre olika människor under benjamins framträdande. no more need to be said. 
bubbel och chips - allt du behöver en mellokväll.
 "men hallåååå skåla då!!" "okej"
 
Hallå på er. Sådär sent på söndagkvällen för att jag tydligen varit för upptagen hela dagen med att sova, städa, göra halloumiburgare, sova mer, kolla på gilmore girls och varit i stallet. Är lathetens kung. Nej men oj vad jag skulle chilla denna helg, sova ut, ta det lugnt och återhämta mig. Mhm. Har gått och lagt mig vid fem både fredag och lördag haha. Mitt sömn-schema har spårat ut totalt. Men en kul helg har det varit!! Som ni vet drack vi vin hos Emme & Caspian i fredags och igår var det schlager kväll hemma hos mig med dryck och mello. Så vi såg melodifestivalen, körde drinking game och sedan drog vi en spontan utgång. Blev lite dans inne på birgers schlager golv och sedan körde Anti hem oss. Best friend award. Så idag sov jag som en sten från fem till sju. Svor över att jag inte sovit och trodde inte att jag skulle kunna somna om. Hade fel och sov som en sten fram till tolv. Så skönt dock, behövde sova. Enda ordentliga jag gjort idag är att vara i stallet, red en sväng med Amigo i solnedgången. På tal om det så fotade jag massor av bilder i stallet igår i ett sånt vackert ljus!! Enda bra med höst och tidig vår är dessa kvällsljus. Bildbomber kommer, tro mig. Men just nu ska jag sova. Från kroppens vana att somna vid fem ska jag idag sova innan tolv - desperata tider kräver desperata åtgärder!! Haha närå, är bara så sjukt jäääkla trött. 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, härliga bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2017-03-13 @ 05:30:09
URL: http://elinlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0