hey, baby I'm not your superhuman; and if that's what you want I hate to let you down

 
Vilken super-helg jag haft dessa dagar! Fint väder (okej det regnade lördag men vafan haha) och bara massor av härligt häng! Började som sagt med vinkväll på Hannas balkong, samt natt-tur till max med Thea haha... Hade sedan en chill-lördag med försenat firande av Fridas födelsedag med libanesisk mat (meza i uppsala, shit vad gott det var!! dog typ mat-döden) och massor av kannor med sangria. Gårdagen spenderades på Mall of Scandinavia med shopping, mat, fika och allmänt häng. Fick med mig nytt smink som jag skulle köpa samt lite t-shirts och en topp. Lite sånt jag "behövde" men... som vanligt bara i grått typ haha! Vad är det med mig?? Lovade ju migsjälv att köpa lite färgglada kläder! Ah men sedan var det dags att dra till stallet och jag fick sällskap av Anna och Thea! Såå mysigt! Så det betyder och att det kommer nya bilder för Thea knäppte lite med kameran. Var dock så trött igår att jag bara hängde snabbt vid datorn och gick sedan och la mig med en skål popcorn hehe. Idag är jag stall-ledig men ska till jobbet vid 15. Ska dock till kiropraktorn vid 12 så hoppas att vi kan komma på en lösning med min skit-rygg. Men vi lär ju höras, har massor av bilder att fixa till bloggan nu ju! 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Ser ut som en jättehärlig helg!

2017-05-22 @ 20:44:02
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Karin

All den där maten såg så himla god ut! :)

Svar: Det var den, galet gott!! :D
Josäfin

2017-05-22 @ 22:09:54
URL: http://karinsuniversum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0