I don't even know myself at all, I thought I would be happy by now.

 
Får man äta sådan här sommar-mat fast det typ är höst ute just nu?? Lediga dagen har spenderats hemma med massor av chill. Spelade in en ny video, cyklade till ICA direkt på morgonen för att köpa något gott bröd (vem är jag ens haha) och nu ska jag iväg och träffa Alex över ett glas vin! Lagom skön torsdag. Nej men har varit så himla röjd på pollen hela veckan så var skönt att bara gå runt hemma och dricka lite te typ. Nu är man redo för två till jobbdagar innan det är ledigt igen och man ska vara redo med champagnen till eurovision hehe. Vad har ni för planer inför helgen?? Blir det sovmorgon, chips och netflix eller blir det klackarna i taket och ut och dansa? Vi kör ju som sagt klackarna i taket i mitt vardagsrum med eurovision, chips och ett glas vin haha! Best of both worlds! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en härlig plan för helgen :D För min del blir det nog bara ridning och jobb, killen jobbar hela helgen så jag får roa mig själv. :D

2017-05-11 @ 21:51:56
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0