"kunde ha ätit halloumi nu, men istället sitter vi här"

 
Ja ni ser ju ovan vart jag spenderade hela natten haha. Ni som följer mig på snapchat, ni vet. Haha. Nej men ni kan vara lugna, det är inte jag som är den drabbade. Drabbades endast i formen att inte får äta på typ tolv timmar och hade craving på halloumi. Thea har haft ojämt och rusande hjärta så plockade upp henne och Martin efter jobbet och så åkte vi in till akuten. Så där satt vi från klockan tio till klockan tre, övertrötta och hungriga haha (stackars läkare alltså). Blev en tur till donken (max han stänga, so sad) efteråt för att vi höll på att dö av hunger sen så somnade man väl runt halv fem. Fuck. My. LIIIFE! Nej men är helt röjd idag, vet inte om jag blivit mega-förjyld eller om det bara är pollen-allergin blandat med supertrött. Men har feber-toppar, en näsa som INTE GÅR att få att sluta rinna - på riktigt tar nässpray fem gånger i minuten - och bara är allmänt skitseg. Skönt att en är ledig iallafall. Ska chilla hela dagen, blir bara en tur till stallet och sedan ska jag baka snickerskaka haha. Har haft cravings på det i en vecka typ och no-bake snacks är ju min grej heh. Sen ska jag bara dricka massor med honung och citron te samt pendla mellan att frysa eller svettas. The fabulous life of Josäfin Andersson haha.

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Krya på dig! :) Kram

2017-05-25 @ 20:11:10
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0