happy halloween!

Vet inte riktigt om det var "halloween" igår eller om det är idag - men happy halloween iallafall! Idag är solen framme, jag vaknade i tid innan larmet och har varit uppe ett tag. Ska börja röra mig mot jobbet om en timma men tills dess ska jag fixa lite tidsinställda inlägg till helgen. Årets halloween fest drar ju igång på lördag och jag är sååå galet taggad! Dock inte lika taggat att vi har Harry Styles konserten just dagen efter haha, men får väl ta det lite lugnt så ska det nog lösa sig! Är gymt taggad på båda så helgen lär ju flyga fram. Annars har jag stäningar på jobbet resten av veckan så det lär bli lite tråkigt här just nu, men efter helgen kan ni räkna med halloween bilder och minst en vlog. Är lite sugen att vlogga lite under Harry Styles också men har inte bestämt mig än om jag pallar. Annars väntar jag på att posten ska leverera mammas paket (alltså omg hur sega kan man vara om den skickades förra måndagen?? visst att det står att det kan ta upp till 7 arbetsdagar men omg snacka om att dra ut på det till max), en del av min och Theas halloween kostym & dessutom har jag klickat hem mina "års-bilder". Byter ju bilderna på mina gorderober varje höst och nu är det verkligen på tiden. Är dock inte lika bråttom med dem, har tänkt fixa upp dem på torsdag nästa vecka när jag är ledig. Men hoppas ni alla har en mysig onsdag iallafall, speciellt ni jäklar som har höstlov! Det skulle ju inte sitta fel nu haha. Slå på en läskig film och häll upp en kopp te i lite halloween spirit för mig som kommer komma hem halv tio och vara skittrött haha! 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Vad roligt att du ska på fest :D Man behöver ju inte dricka, om du ska på konsert dagen efter :D Jag har bara hört en låt av Harry Styles, men den var i alla fall sjukt bra :)

2017-11-01 @ 18:06:19
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: ullie

halooween är alltid den 31 okt vilken dag det än infaller på
många som tänker lite fel där =) '
MÅ SÅ GOTT KRAM KRAM

2017-11-02 @ 02:22:56
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0