I found what I'd been looking for in myself, found a life worth living for someone else

 
Såhär mysig blev min fredagskväll på La Parilla, har ju ändå semester ju! Logiska tänkande Josäfin ba "du är fett trött, du har stängt en fredag och kvällsfodrat i stallet - dra hem nu och ta det lugnt! Ät lite chips och dipp, kolla på en serie och somna tidigt". Alkoholisten i mig: "Äh chips är onyttigt och du kan sova när du är död, dra in och ta en drink!". Ah sådär typical me. Så jag kom hem efter jobbet och stallet, fräschade upp mig och tog bussen in till stan för en drink eller två. Vi hängde på La Parillas bar-del och det var så mysigt?? Jättegoda drinkar och lagom med musik-nivå så att man kunde hänga och snacka. Mysig kväll och sedan mötte jag Anna på bussen så är alltid nice att ha sällskap hem. Idag är det lördag, jag är ledig (dvs det regnar och är fett tråkigt väder haha, har varit sol hela veckan när jag jobbat!!) och ska typ inte göra någonting alls. Ska typ städa lite, packa inför Spanien imorgon och redigera en vlog, that's it! Ska upp typ fyra inatt för att dra till flygplatsen så lär bli en lugnt kväll. Eller vafan vem vet, har också dragit till Elin dagen innan tidigt flyg och sedan åkt hem klockan ett på natten eftersom att "jag måste packa, vi ska åka och tre timmar" hahaha! Jag är inte så bra på att packa, det vet ni. Har ju en gång packat i panik för att Anti och co skulle vara hos mig om typ fem minuter och jag satt och målade naglarna med en tom väska?? Men hur som så ska jag fixa inlägg, en vlog, städa, chilla och packa. SEDAN DRAR VI TILL SPANIEN OH MY GOOOD GE MIG SOL, SANGRIA OCH TAPAS! 

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Kul med vlog, och du ser ut att ha det toppen :) trevlig resa! <3

2017-11-18 @ 21:01:33
URL: http://nouw.com/emelieanderssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0