wherever I go, you bring me home

 
Harry: "tonight in this room you can be who ever you want to be!" Michelle: "isåfall vill jag vara Barack Obama". Vi var ju alltså i Stockholm och såg Harry Styles igår. Sjukt trött efter bara nåon timmes sömn på Caspian & Emmes soffa men ändå taggad. Blev först häng och middag hemma hos Michelle & Kalle, massor av skitsnack och musik innan vi drog in mot fryshuset. Jag har ju typ haft ångest över att Elin & Michelle velat köa hela jäkla dagen men till min stora lättnad (haha) så ville de stå långt bak och dricka öl. "Vi är ju faktiskt gamla nu" haha! Vill ni läsa från några som stod längst fram så lär  Gaby & Sharon  uppdatera er om det inom en snar framtid! Men har man rest så långt är det inte mer än rätt att stå längst fram haha. Så vi gamlingar rullade in vid 19 och stod rätt långt bak och bara myste. Jag gillar ju Harry som person och tycker att han verkar så himla härlig och vettig även om hans musik inte kanske är min everyday playlist även om den är riktigt fin, dock så är ju all musik är ju nästan bra live och detta var inget undantag. Damn! Sen drog han några 1D dängor omgjorda för att passa hans egen musik och det följt av Kiwi - man var ju typ 75% svett och 25% människa efter det för fy så varmt det var haha! Sedan drog vi snabbt mot tåget bara för att inse att vi fick vänta!! What?? Alla konserter på fryshuset slutar alltid med att man får springa till det där jävla tåget haha! Men vi köpte vatten och lite choklad och tog snabbtåget hem, var väl hemma runt halv ett och sedan sov jag som en jävla sten fram till klockan ringde. Tur som fan vädret är fint för annars hade jag ändå varit helt död, skulle behöva sova typ tre dygn. Men gårdagen var alltså en mys-söndag delux; häng med vänner och en myskonsert med Harry. 10 av 10! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0