youtube tips #1

 
Hänger ju massor på youtube och älskar allt ifrån att följa ifrån folks vardag eller bara se intressanta videos. Tänkte slänga upp några inlägg och tipsa om några av mina favorit kanaler! Ser allt ifrån riktiga skit-videos men som är ack så underhållande, till feelgood videos och humor kanaler. Dessa ovan är en del av mina feelgood kanaler. Cameron Phillips gör mestadels rese-videos och de har alltid snygga bilder och bra kvalité! Kolla liksom in DENNA rese-video för hela 2016, hur mycket rese-feeling får man inte?? VAD GÖR JAG MED MITT LIV?? Nej men han bjuder alltid på härliga och snygga videos så kolla in där! Sedan har vi Lua P (som är hair-goals delux) och hon bjuder på lite hauls, outfit videos och andra tips. Är inget jag kollar på egentligen förutom att hennes stil är så jävla snygg och även dessa videos är alltid galet snygga. Är så ledsen att mitt hår inte är lika tjockt som hennes så att jag kan ta del av DENNA video på riktigt haha! Följer henner mestadels på instagram men hennes videos är verkligen inte fy skm de heller! Sist i detta inlägg har vi Sabina Decireé som är en svensk youtuber som mestadels vloggar. Hon är så galet härlig, har också alltid fina och lugna videos. Hon gör också veganska mat-tips, pratar mycket om att man ska älska sin kropp och är bara SÅ HÄRLIG! DENNA video är en av hennes matdagböcker och DENNA är en vlog ifrån island. Vill man ha mysiga och fina vloggar med massor av positiva budskap bör ni kika in hennes kanal! Vill ni se fler kan ni kolla min kanallista HÄRVilka är era bästa feel-good kanaler på youtube?? 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla bra inlägg!! Måste ta och kolla in detta <3

2017-11-14 @ 19:57:40
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Josefine

Kul med tips! :D

2017-11-14 @ 20:30:46
URL: http://jlandgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0