go find something that makes you feel complete, till next time we meet.

 
Ovisade bilder ifrån slutet på förra veckan; pannkaksfrukost en ledig dag, fika och video inspelning med Sara & Thea (kommer upp på bloggen på onsdag, so pumped!), firade mammas födelsedag igen med massor av god mat, Poyo & mormor med varit glas vin, roadtrip till Felix med en fin solnedgång, födelsedags fika nummer två med vin, te & likör, nya rosa skorna jag panik-shoppade på flygplatsen i köpenhamn som nu är några favoriter och Stranger Things säsong 2 - omg!! Och sedan utöver det har jag bara varit sjuk. Blev hemma från jobbet idag, fortfarande feber och består typ av snor till 50%. Så det suger ju, men tänkte att det är bättre att vara hemma idag än att kanske jobba, bli sjukare och vara hemma imorgon istället. Känner mig helt ok just nu efter att ha kurerat hela dagen med ingefära och te men blir helt slut av att göra saker som att plocka ur diskmaskinen. Har redigerat lite saker på datorn för att komma ifrån att bara ligga i sängen och har väl som plan att snart fixa någon typ av middag och lägga mig tidigt idag också. Hoppas att jag är mycket piggare imorgon!

Kommentarer
Postat av: sarah

älskar den där ser serigen Stranger Things =)

Svar: en av de bästa höstserierna!
Josäfin

2017-11-01 @ 14:29:38
URL: http://klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0