I can't live my life always backing down.

 

Favoritserie just nu? How to get away with murder men The Gifted har börjat knappa in fan!

Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? The Gifted är nog den jag taggar mest för just nu varje vecka! Så sjukt spännande och bra, kanske det bästa som går just nu?? Alltså den är nog nästan det. How To Get Away With Murder förgyller ju också fredagarna! 

Serie du ser fram emot just nu? Jag är så taggad på Stranger Things (som börjar idaaaag!!!!) och dessutom tror jag Marvels Runaways kommer vara grymt bra.

 

Serie som helst kan avlutas just nu? Jag ser nog ingen jag tycker så om, har tvingat mig själv att sluta se sådanna serier haha!

Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Polaris i The Gifted, tha's one badass chick. Tror hon kommer bli en stor favoit.

Manlig favoritkaraktär just nu? Asher från HTGAWM tror jag, han har verkligen gjort ett sådant glow-up haha. Förut var han alltid rolig men liksom jobbig samtidigt, men nu är han verkligen en favorit. 

 

 

Favoritpar just nu? Oj, jag vet inte! Är inte jättemånga par jag verkligen shippar just nu men kanske Asher & Michaela? 

Favoritvänskap just nu? Alltså hela gänget i HTGAWM (ett jävla tjat haha) har ju alltid varit en favorit. Ett stort plus med serien är ju att jag älskar alla karaktärer, spänningen, konversationerna och deras vänskap! 

Film du ser fram emot just nu? Som jag nämnt ovan är jag taggad på Marvels Runaways den 21 november och sedan på The Punisher som kommer 17 november. Annars kommer ju också en ny säsong av Shemeless och dessutom tänker jag fortsätta följa Young Sheldon.

 

Bok du läser just nu? Läser ingen bok just nu tyvärr, lyssnar på mycket poddar däremot! Regnbågsliv, Ångest podden & (såklart) Creepy podden.

Favoritskådespelerska just nu? Är ju dålig på skådespelare men älskar ju Viola Davis och hennes roll i HTGAWM. 

Favoritskådespelare just nu? Bra fråga, Cole Sprouse från riverdale är ju bra men har inte tänkt jättemycket på hans skådespelar insats haha. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Åhh vad kul att läsa! <3

2017-10-27 @ 10:27:08
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: Sharon

"har inte tänkt jättemycket på hans skådespelar insats" asså jag varje gång jag kollar på någon film och sen när nån frågar mig vad jag tyckte så har jag ingen aning hahaha straight on point

Svar: hahahahah men tyyyyp
Josäfin

2017-10-27 @ 16:12:57
URL: http://leggohouse.blogg.se/
Postat av: Celine

Gifsen av Pheobe i början <333 Älskar!

2017-10-27 @ 20:37:49
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0