She said all hearts break so don't lost faith, you can't live life that way.

 
Dricka vinn med dessa vinnare slår ju aldrig fel! Stängnings fredag på jobbet och efteråt rullade cykeln mot Ronja för myskväll. Spelade jackbox (okej måste berätta roligaste när vi spelade drawful som går ut på att man ska rita bilder och sedan gissa på personen har ritat. min bild blev så fail och alla ba "wtf, vad är det där ens????" och elin ba "är det bananer? eller är det ett slott??" och jag började dögarva för min utmaning att rita var "banana castle"), drack vin, Sara hade bakat brownies och sedan kollade vi lite nostalgi videos och bilder samt avslutades med en jävla massa skitsnack fram till klockan två ... hahaha! Dessa jäklar bjuder på alltid på en good time. Idag är jag ledig, wohoo! Har tagit en lång sovmorgon (okej inte för att jag sov länge, somnade typ efter tre men okej), käkat en jättegod frukost (mackor med tomat och mozzarella!!) och ska ta ett mysigt bad nu. Eftermiddagen blir nog att sitta framför datorn med en podd och redigera bilder. Har ju massor av bilder som pappa tog på mig och Amigo i torsdags som jag ska kolla igenom och dessutom så mötte jag upp Amanda & Linn innan jobbet igår för att plåta lite kompisbilder. Så det är min dag det, blir nog lite drinkar och festligheter ikväll också vilket aldrig är helt fel! Trevlig lördag på er cupcakes, hoppas ni får en supermysig dag - och förhoppningsvis finare väder än vad uppsala levererar haha! Varför ska det alltid regna när jag är ledig liksom, hallå?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0