she's locked up in a prison made of thoughts; she puts no worth on anything she's got.

 

Vad hände förra fredagen? Jag jobbade stängning på jobbet och sedan cyklade jag över till Ronja & Anti för att dricka vin med alla cupcakes! Mysigt! 

 

Bästa i veckan? Har inte hänt så mycket denna vecka, har mest varit trött eftersom att jag sovit dåligt och ryggen har krånglat lite. Men våran sena måndags-bio där jag, Elin, Anna och Frida gick och såg Girls Trip! Så rolig film och så mysigt sällskap (plus hotsnacks. jag älskar hotsnacks.)

 

Sämsta i veckan? Att jag varit så trött! Har liksom inte kommit upp direkt på morgonen och varit seg hela dagarna, det är såå tråkigt!

 

Dagens fredagshumör? Fortfarande trött men peppad på fredag och helg! Även om jag jobbar 10 timmar imorgon och kommer stressa iväg till ica festen efter haha. Men det ska nog rulla på ändå, med en nocco och ett glatt humör kommer man långt!

 

Vad ska du äta ikväll? Åh, det är inte bestämt än! Jag ska eventuellt käka med några vänner så hoppas på något gott. Kanske thaimat eller en burgare? Pizza?? 

 

Vad gör du helst ikväll? Ska ju som sagt träffa några vänner, bland annat Amanda som är i Uppsala för helgen!! Ska bli mysigt att hänga. 

 

Kvällens outfit? Ska ju ha håret tvättat till imorgon så lär bli en slapp outfit med uppsatt hår, byxor och t-shirt tror jag. 

 

Kvällens drink? Blir nog vin kan jag tänka mig, men skulle det vara en drink skulle inte en appeltini vara fel!

 

Vad ska du göra imorgon? Jobba hela dagen och sedan hänga med kollegorna på ICA festen. Känns som jag tjatar men det är frågorna jag lovar haha! 

 

Och på söndag? Söndag har jag inga planer för! Lär vara lite småbakis och ska nog till Amigo på eftermiddagen. Förhoppningsvis en sovmorgon som gör upp för hela veckan (haha) och kanske hitta på något mysigt på kvällen. Häng med vänner, fika eller bara ligga i sängen hemma och kolla på serier med en skål popcorn - alla myskvällar är bra myskvällar! Det är alltid en bra vecka; hitta på något kul på fredagen, jobba och festa lördagen och sedan ba inte göra någonting haha!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så roligt med lista, alltså jag dör för B&J så gott haha<3

2017-10-13 @ 12:00:18
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Carolina Thoor

Ny och rolig lista. Roligt att läsa :D

Sv; tusen tack :D

2017-10-13 @ 16:02:57
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda Sofi

Vilka härliga bilder!

2017-10-13 @ 18:37:27
URL: http://www.nouw.com/amandassofi

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0