the harder you chase it the more love will run, so tell me you're done.

 

Mest obehagliga jag vet: Alltså typ att plocka upp äckligt matrester eller liknande ifrån slasken!! Alltså the shivers, jag ryser typ av tanken. Hatar det så mycket att jag typ aldrig sköljer av eller gör saker så att det hamnar mat där. För det är ju inte alls lika äckligt att plocka upp typ grönsaks rester från en skärbräda men slasken - ughh!! Annars tycker jag att det är obehagligt när folk jag inte känner är sådär jättenärgågna. Typ sitta i ens knä, långa kramar eller liknande. Mina vänner - ok, men folk man inte känner - please don't haha! 

 

Äckligaste mat jag vet: Pyttipanna. Alltså vet inte varför men jag hatar pyttipanna, alla typer! Det är typ konsistensen av de små bitarna men tråkig potatis och massor av lök och ??? ehh?? Fattar inte folk som älskar pyttipanna. Typ som min familj som älskar "biff rydberg" vilket är typ dyr pyttipanna - så glad att man en inte käkade kött så att jag slapp käka dyr pyttipanna på julafton. Hemska tanke!! 

 

Sämsta bok jag läst: Oj jag vet faktiskt inte riktigt. Jag brukar sluta om böckerna är dåliga eller inte välja någon bok jag är osäker på om jag kommer gilla. Men är det någon bok jag kommer ihåg att jag blev besviken på är det kanske Santa Psyko av Johan Theorin, hade stora förväntningar på den men blev lite besviken på slutet. 

 

Blir arg på: Människor som bara kan se sin sida av precis allt och alltid tänker det värsta om folk. Typ bara småsaker som när man umgås med en person och en tredje som ville vara med bara antar att den inte blev bjuden för att vi gjorde ett aktivt val att inte vilja ha med den?? Ah okej, eller så snapade vi och spontant valde att ses? Blir liksom arg när människor försöker få allt att handla om sigsjälva. Och så blir jag arg när kunder är jobbiga och otrevliga. Vafan!! Liksom håll käften, gå tillbaka in och läs skylten med extrapris ordernligt och be om ursäkt för att du sa att jag försökte scamma dig på fem kronor omfg.

 

Något som får mig att byta radiokanal: Allt som är RixFm. Haha närå, men vill ändå påminna att det värsta med att bli av med mobilen i Falun var att behöva lyssna på radio musik hela vägen hem haha. Tur som fan att jag inte åkte tåg, ursh vad gör man då om man inte har sin mobil??? 

 

Sist jag ville ta till knytnävarna: Oj, jag vet faktiskt inte?? Haha för någon som vill slåss hela tiden har jag faktiskt ingen aning om när jag senast ville det. Säkert någon gång på krogen med något gäng med skitdryga killar. Eller någon jätteotrevlig kund, säkert det. 

 

Fulaste plagg jag vet: Bootcut jeans, no more needs to be said.

 

Äckligaste drycken: Snaps. Hahaha nejdå (fast jodå) men typ sprite?? Vet inte varför med jag har alltid hatar sprite? Den smakar liksom ?? Inte gott? Vatten med kolsyra och socker, eller vad ska det ens smaka? Gillar typ inte ens när man blandar drinkar med sprite - fruktsoda ska det vara! Även fast jag inte gillar att dricka det på sin egen hand men i en drink eller sangria - yes pls. 

 

Det skriker jag när jag blir arg: F*TTA! Även fast jag vet att jag inte borde haha, Frida påminner alltid att "fitta är inte ett negativt laddat ord" så då skriker jag KUK istället haha. Vet inte varför men det känns liksom så slagfast att säga när man blir arg eller slår sig. Har ni tips på något bättre ord att skrika?? Helst något slagfast som inte är ett könsord haha. Langa alla fula eller icka fula ord ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0