you're beautiful now, within and without, be good to yourself, you're doing me proud

 
Vill starta detta inlägg med att tacka för all respons för mitt förra inlägg angående #MeToo. Betyder jättemycket att ni gillade inlägget för detta är så viktigt. Vi måste verkligen börja prata och stötta varandra. Annars så är jag faktiskt otippat pigg idag med tanke på att jag fick värsta inspirations-kicken igårkväll. Skrev bland annat inlägget, redigerade en helt youtube video och bara allmänt körde på till halv ett då jag tvingade mig att gå och lägga mig framför en serie för att varva ner. Så sjukt, varit tröttare än döden hela dagen men klockan ett på natten är jag redo att skriva en bok?? Jaja, sov till åtta till slut och har varit uppe och fixat lite grejer. Ska strax dra till stallet och hänga lite med ponnyn. Står mellan att longera på banan eller gå en promenad, vi får se vad dagen tar oss innan jag måste till jobbet. Han har faktiskt varit mysig hela tiden mamma varit borta. Han fick stå i fredags men annars har vi faktiskt varit ute och skrittat! Har inte ridit själv på evigheter men i söndags skrittade vi bort till stubbåkern, skrittade runt en sväng där och sedan runt hagen tillbaka. Mysigt, och han var jättesnäll så det kändes bra. Annars har vi longerat och sedan har Iffy ridit två dagar. Äntligen har vi hittat någon som är helt orädd och vill hjälpa till att busrida lite med Amigo! De verkar gilla varandra och trivas så det känns jättebra. Sådär nu fick ni en liten Amigo update sådär på onsdagen haha! Och imorgon flyger jag iväg till Köpenhamn. Så behövligt med lite ledigt, hallelujah! Men idag skiner solen och jag ska ta vara på den energin jag har innan jag kliver in på jobbet, vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fin! :D

2017-10-18 @ 10:38:27
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0