don't wanna waste another day we're given because we're scared of taking risks


 
Gårdagens lediga dag spenderades med en fika med Alex och lite fotografering. Jag ville damma av kamera, Alex ville ha lite finare bilder än senast hon blev fotograferad (haha) och vi båda ville fika hehe. Så bra spenderad torsdag alltså, alltid lika mysigt att catcha up med Alex! Plus att jag drog lite sovmorgon, spikade upp två tavlor i mitt sovrum och på kvällen lagade jag en supergod lasagne med mozzarella & spenat medan jag såg på Moana. Idag jobbar jag från morgon till kväll, ska ut och dansa och sedan upp för att jobba dagen efter - hello weekend! Men har ju två mood som sagt, sleep is for the week / sleep for a week haha! Så vi får väl kicka igång lite sleep is for the week och sedan kan jag sova till två på söndag eller nått. Alltså på riktigt, jag vaknar inte om jag inte ställer larm?? Var ju ledig förra helgen och ba "åh vad skönt jag ska fan inte ställa larm!!", sedan la jag mig och efter tre sekunder så satte jag mig och tänkte "men jag ställer ett på 12 ifall att!". Jag sov som en stock och vaknade av larmet klockan tolv. Senast jag inte ställde larm så vaknade jag efter klockan två av att mamma kom hem från jobbet haha! Fyfan! Men med tidiga larm ställda för helgen, glatt humör, goda vänner och en NOCCO i handen kan vi tackla allt, tjoho let's go!

Kommentarer
Postat av: My

Men hur gott?!?!

2017-09-30 @ 19:28:29
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0