en rewatch för varje höst

 
Halloj på er! Ville bara kika in och tips om den serien jag nog sett flest gånger någonsin (även om qaf och sesperate housewives är ganska nära) (eller nej jag skojar haha) eftersom att den är den perfekta höst-serien! Eller iallafall den bästa oktober serien, ni vet med tanke på halloween och allt hehe. Serien är gammal, den har dåliga effekter (dock så bra för sin tid?? omg?? med tanke på att teen wolf har fler monster som skulle passa in här haha) men den har allt annat - dvs det som räknas. Buffy är en serie med så mycket hjärta, humor, bra plots, GIRLPOWER, lgbtq representation, älskvärda karaktärer, monster och så starka budskap. Avsnitt 5x16 är det enda avsnitt av något som får mig att grina varje gång (det bästa och mest verkliga avsnitt på detta ämne någonsin, så stört unikt och bra) och det finns så många avsnitt som får mig att rysa för att jag känner sådan power. När jag först upptäckte denna serie blev jag helt besatt - så bra är den trots sina fula kläder och haltaskiga monster. Jag planerade min tid utefter hur jag skulle kunna se så många avsnitt som möjligt. Vill ni också bli upplysta (haha)?? Jag lovar er, ta er igenom säsong 1 (med värst effekter osv) så kommer ni bli kära sedan, lovar. Då kan ni kolla in serien HÄÄR.

Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Åh tack för tipset!

2017-09-17 @ 08:37:09
URL: http://sjkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0