I don't need your love, so you can try all you want

 
Ledig lördag och riktig slapp-dag, behövligt. Tog sovmorgon, gjorde äggmackor (har ju aldrig ägg hemma men ville göra pannkakor så nu har jag ju massor av ägg över??) och har sett sista avsnitten av Little Big Lies. Har också hämtat ut ett paket, handlat på willys och tagit ett långt bad. Så nu väntar jag på att nagellacket ska torka och ska sedan dra på lite smink i ansiktet innan jag rullar mot Elin. Blir ett lätt firande av hennes födelsedag med tårta och någon drink på det. Annars så har jag firat in helgen med ett bio-besök med Anna. Vi såg "De Bedragna" och den var ?? Tja, lite udda. Den var bra men väldigt konstig och plotten var rätt lam. Filmen handlar om en skola för flickor som under inbördeskriget tar in en skadad fiende-soldat som vänder upp och ned på deras tillvaro. Ska inte spoila men det spårar, alla tjejer blir lite kära i honom och han är cray. Den var hoppig i tiden så att man knappt fattade om det var ny dag osv och bara lite udda. Jag och Anna kunde knappt hålla oss för skratt ibland för att det liksom blev så bisarrt? Men det var bra acting, den var galet snyggt filmat och den var väl enjoyable. Men nu har jag ett ansikte att sminka och sedan rullar cykeln mot Elins 20 kvadrat. Trevlig lördag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0