I'm calling you from the future to let you know we made a mistake

foto; mamma
 
Halloj på er! Titta!! Nya ridbilder!! Wow, vad ovant. Har faktiskt inte varit uppe på hästryggen på över en månad, så var väldigt ovant. Dock så red vi inte så länge, min rygg värkte och det blev värre när vi red runt samt att mamma trodde vi skulle gå omkull och dö haha (han har haft långa hovar och vi tog ju som sagt bort hans plattor så han har varit snubblig och han och mamma gick halvt omkull). Men han var galet snäll idag, lite för lat men jag tar det varje dag över att han är lite busig och pigg nu för tiden haha. Vädret var inte på topp men blev många fina bilder ändå. Så roligt att få rida runt lite iallafall, senaste gången var han ju totalt pucko (dvs rädd för saker han ser varje dag och trippar runt) så den räknas nästan inte då jag hoppade av typ direkt. Har ju tid hos sjukgymnasten på fredag så hoppas få fler svar på vad vi ska göra med min skitrygg så att jag kan våga mig upp mer själv på hästryggen igen. Tror inte den pallar en smäll till eftersom att den knappt håller ihop nu och har också ont av tryck osv så är ju därför jag håller mig på marken mest just nu. Men dommen kommer på fredag, snart kanske vi kan komma igång igen. Men för just nu har vi massor av nya gula bilder att bjuda på, tjoho! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Men alltid helt magiska bilder! 😊

Svar: men TAACK!! :D
Josäfin

2017-09-19 @ 14:36:36
URL: http://nouw.com/louiseelinore
Postat av: Amanda Lindstrand

Så mysiga bilder!

Svar: Tack :D
Josäfin

2017-09-19 @ 22:07:56
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: My Nordqvist

Sååå fina :D Älskar outfiten!! Hoppas de löser sig med ryggen, låter inte alls bra :o

Svar: TAACK! den känns bättre redan nu tror jag, så håller tummarna!
Josäfin

2017-09-21 @ 07:52:24
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: My Nordqvist

Sååå fina :D Älskar outfiten!! Hoppas de löser sig med ryggen, låter inte alls bra :o

2017-09-21 @ 07:52:25
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0