"händer något ikväll? vet att vi ska sitta hemma och sörja jesus osv men vore roligare att hänga" - Elin på långfredagen

 
Min helg i några bilder, så har visst haft en riktigt bra helg trots att jag jobbat röven av mig. Elin & Thea åt sparris & hallouimi-sallad hemma hos mig och sedan joinade vi en hemmakväll hemma hos Ronjtonio som sedan bjöd på både grogg och beerpong (mitt lag vann fyi hah)! Jag skulle ju dock köra till jobbet och öppna dagen efter så blev bara lite vin för mig men ändå en klart värd fredag! Alltid värt att förlora lite sömn för dessa. Direkt efter jobbet på lördagen hämtade jag upp familjen och vi handlade hem mat för att fixa ett påskbord tapas-style. Det blev så galet gott och innehöll allt ifrån ägghalvor, krustader, bruchetta till jordgubbar, tonfisk-röra på salladsblad samt ost & kex. Alltså livets mat = tapas (haha jag och anna ska äta hemmagjorda tapas idag igen). Sedan bjöds det på vin, drinkar och så spelade vi drawful på TV:n. En riktigt jäkla bra kväll. Hängde sedan med Anti och några av syrrans kompisar med shots och drinkar innan tjejerna drog ut. Somnade efter två någon gång och vaknade innan mitt 12 larm imorse, alltid en win. Så nu har jag två lediga dagar framöver och dagen har spenderats i badet, med att städa och så gjorde jag riktigt goda mackor med avocado & kallrökt lax. En jäkligt bra söndag, och sedan som jag nämnde blir det ju tapas med Anna ikväll också.  Jobbar ju bara fyra dagar nästa vecka och har roliga planer för nästa helg också så livet rullar på bra nu alltså, woho!

Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, massa gott! Ser ut som lyckat påskfirande :*

Svar: Verkligen!
Josäfin

2018-04-01 @ 17:13:30
URL: http://goforfit.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Åh, de där chokladdoppade jordgubbarna! Ge mig. :-)

Svar: SÅÅÅ gott ju!
Josäfin

2018-04-01 @ 20:01:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åhh gud så mycket god mat :D

Svar: SÅÅ GOTT :D
Josäfin

2018-04-01 @ 20:28:31
URL: http://jlandgrens.se
Postat av: My

Men alltså varför äter jag aldrig sånt som ser ut sådär gott!!!!

Svar: Är ju jätte-enkelt att göra, man behöver bara lite inspiration haha! :DD
Josäfin

2018-04-02 @ 09:54:27
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson

Men åh vad gott det ser ut, hade önskat att min familj också hade kört på den typen av påskbord :)

Svar: Haha mycket bättre än det traditionella ju!! :D
Josäfin

2018-04-02 @ 10:03:40
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0