no, we're not together but babe, I won't forget ya

 
Äntligen fredag!! Eller ah, äntligen snart lördag och ledig helg. Behöver så ha en riktigt bra sovmorgon. Det snöar ute (va?? VAAA????) och jag käkar omelett med en stor kopp te. Gårdagen var en enda stor skitdag då jag haft ont i magen och "kramper" sedan natten innan så hade både sovit dåligt och riktigt jävla ont i magen. Slutade som tur var klockan två och drog hem för att spendera resterande del av dagen i sängen med min vetekudde. Magen har antagligen blivit arg för att jag blandat mina värktabletter för ryggen så ah, det sög ju. Låg i sängen och tog mig igenom halva säsongen av Mindhunters och somnade i hyffsad tid. Mår bättre idag och redo att bara köra igenom dagen så att det äntligen kan bli helg. Sen att en jobbar från elva till åtta kan vi ju inte tänka så mycket på, värdelöst jävla pass. Men sen blir det myskväll med syrran och hennes kompisar samt att lördagen bjuder på vinprovning hemma hos mamma & pappa! Så helgen lär ju bli såå mycket bättre än denna vecka varit haha. Hoppas ni har en trevlig fredag och inte behöver jobba hela dagen! 

Kommentarer
Postat av: sarah

åh ser gött ut =)

2018-04-06 @ 09:35:02
URL: http://www.klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0