wanna be loved every night; wanna know she's only mine

 
Godmorgon på er! Sa ju i förra inlägget att vi bokad spanien till i sommar?? Kan ha spårat och bokat en vecka i november nu också! Vafan behöver ju något att se fram emot i höst också. Men annars har jag typ bara jobbat. Varit hemma och pussat på hundarna, käkat smoothie bowl och gjort värdens taco-gratäng. Mammas bästa recept men med vegofärsk såklart. Var i stallet innan jobbet igår också och löslongerade lite. Blev såå sugen på att rida eftersom att banan var så fin men han är knäpp i ena hörnet igen. Vägrade att springa där själv så blev 20 minuter springa och sedan 10 minuter TERAPI för att han skulle kunna skritta förbi det där jäkla hörnet. Blir fan hårdvänjning innan jag hoppar upp, är ju typ ett år sedan jag flög av och pajade ryggen nu. Så är ju inte sugen på att göra det igen, ingen favorit i repris. Menar den är ju fortfarande paj, ska ju till kiropraktorn idag. Uppdaterar efter jag varit där. Annars har jag inga planer, brukar ju må piss efter så lär chilla och typ kolla på serier i sängen resten av dagen med min vetekudde. Så jäkla värdelös lediga dag tho haha!! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina och härliga bilder. Hundarna är ju såå söta :)

2018-04-12 @ 16:47:07
URL: http://gairamsbilder.blogg.se
Postat av: My

Cooper är fortfarande livrädd för att gå vid ena kortsidan i vårt ridhus och då har vi haft 5 års terapi hahaaha. Går bra efter en stund när han kommer in i fokuset men rätt som det är får han dampanfall och kastar sig åt andra hållet och drar i 390. Tack för den liksom XD

Svar: Ja men vafan gör dom liksom?? Haha känner bara NEJ är för gammal för det här nu!
Josäfin

2018-04-12 @ 19:45:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Söta hundar!

Svar: tack :D
Josäfin

2018-04-12 @ 20:37:21
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0