have fun, even if it’s not the same kind of fun everyone else is having.

 

2 positiva saker med mig själv

- Jag är kreativ & passar alltid på att ta bilder, skapa minnen och liknande. 

- Jag låter inte sömn eller jobb stoppa mig från att dra ut och ha kul! Haha oftast. Mood: sleep is for the weak / sleep for a week.

 

Mina 2 favoritminnen
- Har så många fina och underbara minnen att jag inte vet vad jag ska välja. Får väl vara klyschig och välja studenten? Så himla lycklig dag!

- Ett närmare är min födelsedag iår! Alltså så mysig och rolig kväll med mello hos mig, massor av prosecco pong och sedan ut och dansa. Riktig guldkväll.

 

Mina 2 favoritsaker i hemmet

- Min säng & min dator, i kombination. Så att jag kan ligga i sängen, äta popcorn och kolla på serier.

- Min rosa micro så att jag kan poppa popcorn till mina serier.

 

Mina 2 största tryggheter

- Människorna runt omkring mig; mina vänner, min familj, mitt tjejgäng. Finns inga jag hellre skulle vilja ha i min omgivning än dessa.

- Migsjälv. Känner jag mig nere och låg vill jag ofta vara själv. Ligga i sängen, se serier och bara sova.

 

Mina 2 favoritintressen

- Hänga med vänner, helt klart. Finns inget som gör mig så glad som att

- Fotografera! Älskar att vara kreativ, skapa minnen osv.

 

Mina 2 favoritserier

- Buffy The Vampire Slayer är en av de serierna som jag älskar som jag sett mest gånger - lika bra varje gång.

- Denna sommar är The Bold Type, Hit The Floor & Handsmaids Tale varit favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0