I look to my contacts and I say I hope that we are on the same page

 
Torsdags-lunchen ovan. Ihop-plock av spenat, mozzarella, tomat med pesto och kryddor, pastan är en röra med creme fresh, pesto & soltorkade tomater. Var en bra kombo. Annars har inte mycket hänt den här veckan. Har fan knappt lagat mat utöver detta? Har ätit varma mackor och tortellini som varit färdig att koka som mest. Min axel & nacke är fortfarande svullen, huvudet värker mer eller mindre hela tiden och då och då får jag släng av illamående, typ åksjuka. Dessutom så domar armen bort under dagen, antagligen för att någon nerv kommer mer och mer i kläm i jobbet. Så har legat i sängen och kollat på senaste orange is the new black säsongen hela veckan, utöver att vara på jobbet då. Men har en tid imorgon hos kiropraktorn så att förhoppningsvis är det löst snart, för såhär ospännande kan vi fan inte ha det! Men idag vaknade jag oväntat utvilad, trots åska och regnskurar inatt. Så passade på att laga mat med matlåda, träna och strecha innan jag satte mig här vid datorn. Har lyssnat på veckans avsnitt av Spöksommar och redigerat lite bilder, inte det heller speciellt spännande. Mer info om axeln och skit kommer väl imorgon, annars har jag ännu en ledig helg och då ska vi fira Simon & Thea med fest! Men sålänge ska jag dra i mig en samarin och sticka till jobbet, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ida Bjelkert

Ser jättegott ut!

Svar: IT WAS :D
Josäfin

2018-08-09 @ 22:18:14
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: enna

Gud så gott!

Svar: Var så gott!! tips tips haha
Josäfin

2018-08-10 @ 20:57:52
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/
Postat av: My Nordqvist

Men mums!!!! Alltså när ska du få tur någongång med din kropp... strular ju hela tiden :(

Svar: men I know?? Gud var typ full när han gjorde mig haha
Josäfin

2018-08-11 @ 23:38:22
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0