I've been a fool but strawberries and cigarettes always taste like you

 
Jag har haft fullt upp och blogg.se har krånglat som fan. Men nu är jag här. Ledig torsdag, sovmorgon och bio-planer. För att köra en recap på veckan så har jag hängt i stallet en del, blivit bjuden på grillat hemma hos syrran för att sedan hamna på skjuts-jour. Har också jobbat en del i ett extremt kvavt ICA. Alltså vi har 27 grader ute i lagret och ännu varmare framme i kassan, det är så fuktigt att det rinner kondens från alla frysar, alla kylar är fördragna och personalen vill dö. Ovan ser ni hur jag och filippa tröst-äter fika innan vi ska ut och köra sista tre timmarna tills stängning. Har också varit hemma hos Emme och druckit vin, hamnade hos Ronja & Anti tills sen på kvällen och idag har jag ätit tonfisk-sallad framför The Killing. Planerna för dagen är en snabb visit för att handla till helgens pride-brunch, dra till stallet och sedan ska vi se Hereditay på bio ikväll. Alltid skräckis på bio, annars förstör vi dem som sagt haha. Men det är vad jag gjort medan det stått tomt här. Nu ska jag städa, doppa mig i mitt upptappade isbad och sätta igång - vi ses!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Ja usch, alla som jobbat i sommar ska ha en riktig eloge!

Svar: Haha faktiskt! Mina kompisar jobbar ju som sagt på posten - fyfan att cykla / åka postbil utan ac!!
Josäfin

2018-08-02 @ 20:03:26
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: Emma Engström

Men åhh vad mysigt det låter! :D

Svar: IT WAS :D
Josäfin

2018-08-02 @ 23:05:43
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: My Nordqvist

Så mycket gott ju!!! Vill också ha sådana mysiga kvällar ju :((( Men tar två månader för mig och mina kompisar att kunna planera nått, hej spontan liksom!!!

Svar: Haha lättare för oss när vi bor nästan grannar allihopa! (+ man får tvinga dem haha)
Josäfin

2018-08-03 @ 06:38:51
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0