when all is said and done; you'll believe God is a woman

 
Halloj! Jag har återuppstått från det döda (dvs min säng, där jag legat sjuk hela jävla veckan). Wow denna helg har verkigen varit upp och ned och sedan har den slutat med att jag varit direkt sängliggande sedan söndagkväll. Men om vi spolar tillbaka några dagar så startade helgen i torsdags med vin & risotto med några av mina tjejer! Skitsnack och mys, perfekt för en seg torsdag! Vaknade på fredag med en orimlig jäkla vinbaksmälla, dvs huvudvärk från helvetet. Men dagen rullade på och sedan blev det pizza och lite drinkar hemma hos mamma och pappa. Min nacke är fortfarande lite röjd ifrån nocken från hästen för någon helg sedan och på kvällen började bakhuvudet göra så förjävligt ont och jag satt halva natten vid toan för att jag mådde så illa. Tog mig hur som till jobbet dagen efter och när jag fått i mig lite mat så mådde jag lite bättre. Enda som satt kvar i slutet av dagen var värken i bakhuvudet så efter jobbet blev det inflyttningsfest hos syrran. Var en mysig kväll och lagom tills när de skulle dra ut kom mamma och hämtade mig (bästa!! ♥). Men hur som så vaknade jag seg på söndagen och åkte hem för att sedan knappt lämna sängen på fyra dagar. Yass. Så livet har inte varit på topp direkt. Men idag har jag lämnat sängen, badat och sitter här en stund innan jag ska fortsätta kolla på prisonbreak och äta nudlar. Ska tillbaka till verkligheten imorgon igen, så vi lär höras snart igen, ciao!

Kommentarer
Postat av: blondina

Gud så fina ni är :) och vilken härlig blogg :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2018-08-22 @ 18:00:17
URL: http://blondinas.se
Postat av: Emma Engström

Så mysigt med inflyttningsfest verkligen! <3

2018-08-22 @ 18:27:36
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Johanna

Så härliga bilder! Skönt du mår bättre nu i alla fall!

Javisst blev vår groventre/tvättstuga mycket snyggare!

2018-08-22 @ 20:06:14
URL: http://nouw.com/momentsbyjohanna
Postat av: NICOLE

Men å så härliga bilder och så härligt överlag :) Så kul att träffa vänner!

Svar: tack :D
Josäfin

2018-08-22 @ 22:01:05
URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0