you may have a different face but your soul is the same inside

 
Lite fula mobil-bilder får starta denna lördag! Halloj på er. För mig rullar livet på som vanligt, dvs spenderade min fredags "sovmorgon" med att stressa iväg för att sitta på vårdcentralens drop-in. Har ju som sagt varit sjuk som fan i veckan och då mestadels haft feber och ont i kroppen plus mitt gamla skit i nacken som värkt och gett mig otrolig huvudvärk i bakhuvudet. Slogs igår av att det faktiskt också är halsen som är svullen och inte bara nacken och drog in för att kolla om jag hade halsfluss. Det hade jag dock inte utan något odiagnoserbart virus i halsen och lymfkörtlarna som gör att jag får febertoppar, ont i kroppen och har gjort att alla jäkla körtlar svullnat upp som fan. Är liksom de som är svullna och inte så mycket i halsen vilket gör att de värker när jag vrider på huvudet, nickar eller rör på halsen. Plus att kroppen är helt megaseg. Men jobbade resterande tid av dagen (eftersom att tydligen ingen av de extraarbetarna har kunde hoppa in på ca något av mina pass när jag var sjuk) (enda som offrade sig att hoppade in och stängde sista timmarna i måndags var en som redan jobbat ett fullt pass på sitt andra jobb?? mvh ska aldrig hjälpa er med helgpass igen haha) och sedan åkte jag hem i spöregn, köpte med vego-nuggets från MAX eftersom att de varit det enda jag varit sugen på och sedan somnade jag framför Prison Break. Live fast die young, bad girls do it well osv. Men annars har jag ju som sagt fotat med ponnyn tillsammans med mamma (mådde piss till och från men de bilderna kan vi ju skippa haha) och haft middag och mys med mina tjejer! Finaste och bästa som finns är dem faktiskt, dessutom hade Thea bakat nutella kakaor med marshmallows - bästa!! Men nu har jag ledig helg och ska passa på att vila upp mig ännu mer. Menar, kroppen har tydligen inte fått nog med sömn denna vecka även fast det är det enda som en har gjort??

Kommentarer
Postat av: tess

Men usch.. dryg förkylning! Krya på dig!
Gillar ditt sätt att skriva iaf måste jag säga! :D

Svar: Men TACK :D
Josäfin

2018-08-25 @ 14:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0