a screenshot of youth, tequila infused

 
Länge leve lördagen och sovmorgonen! Det har varit en lång vecka. Hundratals paket på jobbet ifrån allt black friday shoppande och en sliten torsdag efter onsdagens AW med jobbet. Har dessutom sovit ruskigt dåligt hela veckan och min förkylning går upp och ner hela tiden. Men vad gör det egentligen när det är lördag och vankas dubbelkalas med mängder av glitter!! Men onsdagen var himla rolig! Iskallt ute men väldigt fint. Slutade dessutom tidigare för att kunna hänga med på AWn och bowla innan vi käkade. Kom inte sist och är nöjd med min insats!! Blev ett gäng drinkar och shots efteråt och jag vandrade väl hem till mig någon gång efter klockan tre. Sov skitdåligt och var orimligt mer bakis än vad jag brukar vara (skyller på förkylning, dålig sömn eller de där fyra stora glasen vin innan maten haha) men drog mig upp för att luncha med mamma & syrran innan det var dags att åka till jobbet. Sen har jag bara jobbat, sovit och plockat upp en jävla massa paket. Firade fredag med att få långa bilen hem av mamma (♥) och äta keldas tomatsoppa med pasta framför ett avsnitt av Killing Eve. Men nu ska jag sluta tjata här - är ju endå lördag så botten upp så hoppas jag att ni har en lika fin helg som jag tänker ha!! 

Kommentarer
Postat av: snyggafilippa.blogg.se

Härligt med kalas! :D hoppas din lördag blir super!

Svar: Men åh TACK :D
Josäfin

2018-12-01 @ 14:45:42
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0