I met this angel, she taught me to fly; she showed me all the colours of the sky

 
Hela gänget är samlat, det är secret santa och det är grisfest. Jävligt bra lördag helt enkelt. Vi käkade tacos, delade ut sista julklapparna och delade ut samt gissade secret santa klapparna innan vi körde igång med fest. Till klockan fem. Japp. Så idag har jag bara sovit, lagat pasta och rediegarat på 2018 filmen! Och nu ska tydligen jag och Ronja spontant dra ner på stan för buffé & bio?? Bakis-spontanitet i sitt esse. Imorgon blir det upp och öppna på jobbet (första måndagen någonsin jag öppnar på jobbet?? ändå liiite jobbigt och söndags-förstörande att inte ha mini-söndag på måndagen igen och börja klockan tre) innan jag drar hem för att glamma till mig på eftermiddagen. Sedan så jävlar ska nya året firas in!! Det blir shots och kalas och bra jävla gäng att fira in det med!! Hoppas ni har något roligt/mysigt planerat och att ni får ett jävla fint 2019. Skål på er cupcakes!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0