may my tombstone read of more than just a name.

bilder och en lista på vad som gjorts sedan jag kom hem igen:
 
  • Lyckats köpa och hämta sista julklapparna  - fan vad nice !! Förutom att jag gick / åkte buss och klapparna var större än jag trott haha, sällan jag.
  • Åkt och överraskat Mimmi & Fredrik med julklapp och fika! Var sjukt mysigt, Thorins och jag sa att vårt nyårslöfte ska vara att överraska folk med fika.
  • Lagat sjukaste pasta med spenat, svamp och tomater toppat av lite mozzarella, pinjenötter och kallrökt-lax!! ALLTSÅ KOLLA VAD GOTT
  • Slagit in paket, kollat serier och mys med massor av tända ljus. Kolla mitt paket-game iår?? Älskar tippe-tapp pappret från lagerhause!
  • Har sedan satt eld på min vetekudde. Eller ah, min micro satte eld på min vetekudde. Härligt, lite spänning i vardagen !!
  • Har sedan jobbat och lyckats få ett 10 kilos paket i huvudet för att en råtta till kollega tyckte att det var vettigt att lägga på översta hyllan. MMM aj.
  • Har sedan gått runt resten av dagen med ont i nacken. Och varit bitter över att jag inte kan gå hem och värma den för vetekudden har ju brunnit upp.
  • Fick dra hem tidigare och har sedan dess tagit ett långt bad och käkat tacos. Imorgon jobbar jag igen och sedan firar vi jul med kusinerna.

Kommentarer
Postat av: josephiinee.blogg.se

Mumsig mat ju! :D

2018-12-22 @ 12:35:48
URL: http://josephiinee.blogg.se/
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Så effektiv du är! Ha nu en skön lördagskväll! :)

2018-12-22 @ 18:25:20
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Postat av: Li

Vad mysigt det såg ut. Hoppas du får en bra jul! Kika gärna in hos mig på lite julbak om du vill.
God jul! // Li

2018-12-22 @ 18:27:20
URL: http://sockerglutenochlaktosfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0