you're my northern lights, my magic in the sky

 
Bättre onsdag och bättre torsdag; julbord, julbak och bara allmänt mys. Slutade tidigare igår för att hinna med familjen till skaldjurs-julbord på Friiberghs herrgård. Behöver jag ens säga hur gott det var?? Var som vanligt helt sjukt bra - så mycket fräscha skaldjur och resten av bordet är inte fy skam det heller. Speciellt årets upplaga av flera olika sorters av gravad och rökt lax samt hällflundra. Eftersom att min mamma är bäst så fick jag låna med bilen hem då det blev rätt så sent. Idag har jag sovit typ halva dagen (pga fortfarande halvförkyld med mensvärk) innan jag vaknade och slog på lite serier. Har sedan julbakat, fixat ingefära-shots och förberett för middag ikväll med systrarna Thorin innan vi ska iväg på bio. Sådär perfekt mys-torsdag alltså. Väl behövligt eftersom att jag jobbar hela dagarna imorgon och på lördag, dessutom ska förkylningen dödas med shotsen och rocky roadsen! Mina kakor blev både med dumle och saffran/vit choklad - dessutom än så länge godkända! Sådan jäkla husmor idag alltså. Men snart - thaimat, kompishäng och Bohemian Rhapsody på bio!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Härliga bilder! :) Vad snällt att du fick låna bilen :) Krya på dig!

2018-12-07 @ 19:07:06
URL: http://www.yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0