I got dreams of my own but I want to make yours come true

 
Burgare och huvudvärk igår, te och förkylning idag. Hur är det möjligt att vara såhär trött?? Behöver typ minst en veckas sömn och typ tre redbull. Kanske fyra förresten. Är som sagt halvförkyld, svintrött och vill bara att denna jobb-dag ska bli över så att jag kan komma hem, kolla på the fosters, äta fruktsallad & sooooova. Är ledig imorgon och är i valet och kvalet mellan att hitta på något kul eller ligga i sängen och kolla på O.C hela dagen haha. Ja ni märker väl mitt mood redan nu. Ahja, har roliga planer till helgen iallafall som jag ser fram emot. Annar har jag två suuuper-serie inlägg med tips som jag jobbar på och har faktiskt tagit mig lite tid att sminka på ansiktet så att en ser levande ut idag. Men det var väl det. Glad alla hjärtans dag på er, hoppas ni har en mysig dag och äter massor av choklad! 

Kommentarer
Postat av: Jonna Elb

krya på dig och glad alla hjärtans dag <3

Svar: Åh tack! Hoppas du hade en bra alla hjärtans dag också :D
Josäfin

2018-02-14 @ 16:43:46
URL: http://nouw.se/jonnaelb

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0