ok, but first brunch

 
"God morgon" på er haha! Klockan han visst bli nästen två innan detta inlägg kom upp. Men det är lördag och jag var sugen på brunch. Är dock tråkigt att äta brunch själv men som tur är bor ju Ronja & Antonio nära, hehe. Nej så styrde upp lite våfflor med grädde, nutella samt jordgubbar med varsin hallon/blåbär/spenat/banan smoothie, te och mackor. En bättre start på denna lediga lördag! Dessutom att en vaknade av sig själv typ kvart i nio? Kommer inte ihåg när det hände senaste, har ju varit i zombie-mood hela detta år haha! Men det var mysigt; käka lite mat och snacka massor av skit. Lägga planer inför sommaren han vi med också (och planer för året vi fyller 25?? hahaha jaha här är en ute i tid). Ikväll blir det myskväll med mello, som vanligt tänkte jag skriva haha. Vart ju värsta festen förra gången även fast Anti försökte övertala Ronja att det inte alls var fest utan bara mellokväll. Men jag är ledig och ska bara ta det lugnt resten av dagen. Vi hörs och ses, vill ni följa mitt mello-twitter finns jag på @ JossanAmigo.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ser ut som en perfekt brunch:)

2018-02-25 @ 00:44:23
URL: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0